خیرالله رحمانی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی،افزود: اگر دنبال فردای بهتر هستیم باید به مدرسه توجه کنیم تا دانش آموزان به گونه ای تربیت شوند تا به حیات طیبه برسند چرا که آینده جامعه ما از مسیر مدارس عبور می کند.
وی در ادامه به اجرای طرح همیار پلیس با همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۸۶  و با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش در سراسر کشور آغاز شد و در این طرح دانش اموزان به عنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک نقش نمایده پلیس راهور را ایفا می کنند. 
رحمانی با اشاره به نقش پلیس در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی، افزود : امروز ۱۶ هزار فرهنگی و ۲۵۰ هزار دانش آموز در استان امنیت موجود در مدارس و محیط تردد خود را مدیون نیروی انتظامی هستند.
مدیرزکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: امروز در مدارس به دنبال ایجاد فردایی بهتر برای فرزندان خود هستیم و اگر دانش آموزان بیاموزند چگونه زندگی کنند مطمئنا آینده جامعه به دست مدیران هوشمند اداره خواهد شد.
وی تاکید کرد: شایسته جامعه اسلامی ما نیست که در طول سال چندین هزار نفر در جاده ها به دلیل عدم توجه به قوانین رانندگی و براثر تصادف جان خود را از دست دهند.
این مسئول اضافه کرد: امروز اگر بخواهیم پلیس آرامش و امنیت را در جامعه ارتقا دهد، باید فرهنگ سازی کنیم و دانش آموزان می توانید عامل به این مهم باشند. 
وی همچنین خاطرنشان کرد:دستیابی به جامعه توسعه یافته امکان پذیر نیست مگر این که فرزندان آن جامعه و هر قشری نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

استان قزوین دارای 120 همیار پلیس است که از این تعداد 69 هزار دانش آموز هستند.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.