در این مراسم، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی،محمد قاسمی دادستان قزوین و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
فرمانده انتظامی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: شعار امسال این هفته، "پلیس هوشمند، امین مردم" تعیین شده و پلیس تلاش می‌کند فعالیت‌های خود را با رویکرد اجتماعی و با همکاری و مشارکت مردم انجام دهد.
سردار مهدی حاجیان افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی بوده که این اقتدار از فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی برآمده است.
حاجیان ادامه داد: تلاش پلیس برای ایجاد نظم و امنیت به عنوان سربازان ولایت، دشوار و سنگین است و به عنوان پایه گذار امنیت باید همواره در خط اول مبارزه با هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار داشته باشد.
در ادامه این مراسم، نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در میدان با رژه از مقابل جایگاه، آمادگی رزمی خود را برای دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.