هدایت الله جمالی پور چهارشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، با اشاره به تسهیلات و بخشنامه‌های مرتبط با رونق تولید، افزود: باید کمیته نظارت بر تسهیلات بانکی ارایه شده در ستاد تسهیل ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی استان راه اندازی شود تا بررسی‌های لازم در این زمینه با شتاب بیشتری صورت گیرد.
 جمالی پور با تاکید بر اینکه ایجاد رونق در واحدهای تولیدی به حمایت کامل بانک‌ها نیاز دارد، گفت:باید با همراهی و همکاری دستگاه‌ها و بانک‌های عامل، تسهیلات بانکی در جهت رونق صنعت، کشاورزی و گردشگری استان به کار گرفته شوند.
وی اظهار داشت: گره خوردن مشکلات اقتصادی با موضوع اشتغال بزرگترین چالش فعلی در کشور است که حل آن به عزم جدی مسئولان دستگاه‌های اقتصادی،بانکی و صنعتی نیاز دارد.
 جمالی پور ادامه داد: در شرایطی که کشور با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مواجه است، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید گام بردارند.
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : برای برون رفت از مشکلات اقتصادی هیچ راهی جز تقویت تولید نداریم و همگی موظفیم برای تحقق این مهم گام برداریم.
وی اضافه کرد: باید کشور را در شرایط حساس کنونی که در زیر فشار تحریم‌ها قرار دارد با شناخت دقیق ظرفیت‌ها و امکانات موجود و تسهیل امور در توسعه اقتصادی یاری رساند چون همه ما یک خانواده بوده و باید همسو و همراه با هم برای بهبود شرایط حرکت کنیم.
جمالی پور یکی از راهکارهای حل مشکلات اشتغال را رونق تولید دانست و تاکید کرد: در جنگ اقتصادی همانند جنگ تحمیلی هشت ساله باید همگان با اتحاد و هماهنگی برای حل مشکلات تلاش کنند.
 استاندار قزوین با اشاره به وظیفه مسئولان در بهبود شرایط جامعه افزود: این مملکت براساس تصمیمات مسئولان در شرایط فعلی اداره می‌شود و باید تلاش کنیم از تصمیمات آنی و خودسرانه جلوگیری کرده و برای تسهیل امور و رفاه مردم تلاش کنیم.
وی وظیفه اجتماعی و تصمیم گیری براساس خرد جمعی را سرلوحه کار مدیریت دانست و گفت: ما در جامعه یک پیکره منسجم هستیم و منافع همه در گرو ساختارهای سالم و صحیح در این کشور است و باید با وظایف متعدد و مکمل که بر عهده داریم برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم.
جمالی پور یادآور شد: امروز وظایف مسئولان در شرایط فعلی جامعه، بسیار سخت است چون تمام ظرفیت‌های دشمنان‌ جمهوری اسلامی در بیرون مرزها یکپارچه شده و در داخل نیز گاهی قلم، فکر و تصمیمات ما مسئولان عینا به کشور خسارت وارد می‌کند.  
وی گفت: بخش عظیمی از گرفتارهای جامعه ناشی از مدل تصمیم گیری‌ها است که گاهی با سلیقه شخصی مانع ایجاد می‌کنیم و باید دنبال حل مساله باشیم.
استاندار افزود: باید قانون را فصل الخطاب کارها قرار داده و ضمن پرهیز از مانع تراشی در کارها از تولید کنندگان واقعی حمایت کنیم.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.