مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور روز شنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات ووشوی استان قزوین افزود:اگرچه کمبودهای بسیاری در حوزه فضاهای ورزشی برای قهرمانان وجود دارد ولی تلاش و همت ورزشکاران در رشته‌های قهرمانی، این خلاها را جبران می‌کند.
ایرج رحمانی گفت:اگرچه نقش فضاهای ورزشی در موفقیت ورزشکاران بسیار مهم است، اما بسیاری از ورزشکاران در یک زیر پله تمرین کرده و در نهایت به قهرمانی رسیده‌اند.
این مسئول با تاکید بر نقش پررنگ ورزشکاران در کسب موفقیت‌ها، اظهار داشت: اگر یک ورزشکار فعال نباشد و تلاشی نکند، هرگز پشتیبانی مسئولان از وی جواب نمی‌دهد و این ورزشکاران هستند که باید پای کار بوده و به موفقیت‌ها دست یابند.
وی با تاکید بر فعالیت مراکز استان در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: در رشته ووشو باید مرکز استان قزوین فعال شود و ووشوکاران در صورت نبود سالن اختصاصی از سالن‌های خصوصی استفاده کنند.
رحمانی به وظایف رییس هیات ووشو پرداخت و اظهار داشت: رییس هیات قرار نیست فنون رشته ورزشی را آموزش دهد، بلکه باید اهتمام جدی در خصوص پشتیبانی از ورزشکاران و مدیریت سالن ورزشی داشته و زمینه قهرمان پروری را فراهم سازد.
۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.