سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از معضلات سه دهه گذشته شهر قزوین، جانمایی و واقع شدن نامناسب میدان میوه و تره بار این شهر بوده که مشکلات بی شمار روزانه‌ای را برای رانندگان و شهروندان آن از جمله ترافیک ایجاد کرده است.
وحید مقدم‌سلیمی با بیان اینکه طی سال گذشته و امسال فضای ۳۰ هکتاری، یعنی ۱۵ برابر فضای کنونی این میدان را در حاشیه کنارگذر شمالی شهر برای احداث مکان جدید شناسایی شد،افزود: طی ۲ ماه گذشته و با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل منابع داخلی شهرداری برای اجرای عملیات آماده‌سازی و زیرساخت، عملیات اجرایی و ساخت میدان جدید میوه و تره بار را آغاز شده است.
وی اضافه کرد: یکی از معضلات اولیه در اجرای طرح بحث خروجی از این میدان به کنارگذر و راه‌های دسترسی به آن بود که خوشبختانه رفع این مشکل نیز توسط معاونت عمرانی شهرداری قزوین به انجام رسید.
مقدم سلیمی یادآور شد: در پروژه جدید میدان میوه و تره بار قزوین علاوه بر پیش بینی ۱۷۰ غرفه عرضه محصولات، ایجاد باسکول، سردخانه، رستوران، بانک، استراحتگاه برای رانندگان، تاکسی تلفنی، نانوایی، سالن اجتماعات، نمازخانه، اتاق‌های مدیریت، اصناف و نگهبانی و سرویس‌های بهداشتی نیز در نظر گرفته شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در پروژه جدید این میدان تمامی نیازهای توسعه یافته مورد نظر برای حمل، بارگیری، تخلیه و ارایه خدمات به شهروندان تدارک دیده شده است.
به گفته وی، اجرای پروژه آماده‌سازی و زیرساخت میدان میوه و تره بار قزوین توسط معاونت عمرانی و شهرداری منطقه سه قزوین آغاز شده و تصمیمات لازم در خصوص ادامه کار در سال آینده نیز طی ماه‌های آینده اتخاذ خواهد شد.
۸۰۵۴*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.