دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک گفت: 50 اثر به جشنواره خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان آبیک ارسال شده بود که 9 اثر به عنوان اثر برتر برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ‌حسنی از خبرنگاران شهید شهرستان آبیک و شهید شاخص استان  با حضور سردار طلایی‌نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع در شهرستان آبیک برگزار شد.

سید فرهاد حسینی دبیر این همایش اظهار کرد: خبرنگاران، سنگربانان شرف و عزت انسانی هستند و با روایت‌گری از حوادث جامعه، مردم را به سمت اطلاع‌دهی و آگاهی‌بخشی درست هدایت می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران شجاعانه و با بصیرت و آگاهی وسط میدان آمده و منصفانه به بیان نقاط ضعف و قوت‌ها می‌پردازند.

دبیر خبر اجتماعی خبرگزاری آریا ادامه داد: شهدای رسانه، پیشروان عرصه خبرنگاری هستند و هدف از برگزاری این همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای رسانه و مقام شامخ شهید شیخ‌حسنی خبرنگار شهید شهرستان آبیک بوده است.

در این همایش، از کتاب در حال تدوین تنها خبرنگار شهرستان آبیک (طهماسب شیخ‌حسنی) رونمایی شد و  از حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبی و سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به عنوان مسئولان پاسخگو و جریان‌ساز این شهرستان و همچنین محمدزاده مطبوعات‌چی پیشکسوت شهر آبیک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.