علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در آستانه عید سعید قربان ۶ پایگاه این اداره کل آماده دریافت نذورات مردم هستند،افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش بیش از 2 برابری گوشت قرمز, خیلی از خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی توان خرید این محصول غذایی را ندارند.

وی اضافه کرد: به همین خاطر بر آن شدیم تا با فرا رسیدن عید بزرگ قربان و در راستای سنت اسلامی قربانی کردن در سریع ترین زمان ممکن نذورات و قربانی های مردم را به نیازمندان واقعی برسانیم.

وارثی ادامه داد: از طرفی با توجه به اینکه قیمت تمام شده یک راس گوسفند زنده قابل توجه بوده و شاید تعدادی از افراد نتوانند هزینه آن را پرداخت کنند و از طرف دیگر تمایل دارند در این سنت پسندیده و کار خیر شریک باشند این امکان را فراهم شده است که هر کس در حد توان خود مبلغی را بابت قربانی پرداخت کند و سازمان بهزیستی به نیابت از مردم نسبت به تهیه قربانی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان واقعی اقدام می کند.

مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: مردم استان برای شرکت در این طرح و تهیه قربانی می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب معاونت مشارکتهای مردمی به شماره شبا IR۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ واریز کنند.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.