سیروس صارمی مدیرکل استاندارد قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۶ شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده بازرسی از جایگاه های سوخت سی ان جی استان را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: واگذاری بازرسی ها از طریق سامانه جایگاه های CNG صورت می گیرد بدین ترتیب که کارشناس استاندارد موضوع بازرسی را به شرکت ارسال می کند و شرکت هم موظف است بعد از بازرسی نتیجه را در سامانه بارگذاری کند که برای جایگاه دار هم قابل رویت می باشد.

این مسئول گفت: در این بازرسی ها وضعیت ایمنی جایگاه ها و همچنین کیفیت سوخت ارایه شده و صحت عملکرد نازل ها مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت سی ان جی توسط استاندارد، اظهار داشت: هرساله کمیته نظارت بر این جایگاه ها با حضور نمایندگان سازمان ملی استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت،  ستاد بحران، دفتر فنی و دفتر شهری استانداری قزوین، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی،  شرکت گاز و انجمن صنفی جایگاه داران در اداره کل استاندارد قزوین برگزار می شود و  وضعیت جایگاه های سی ان جی CNG مورد بررسی قرار می گیرد.
 

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.