مدیرکل کمیته امداد قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:کمک های مردمی قزوین در مراکز نیکوکاری استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ درصد رشد داشته است.

مجید مومنی افزود: مراکز نیکوکاری به صورت هیات امنایی اداره می شود و افراد فعال در این مراکز کسانی هستند که قبلا به عنوان خیر، معتمد محلی و اعضای هیات امنای مساجد فعالیت داشته اند.

وی به ارتباط موثر بین مراکز نیکوکاری با افراد نیازمند هر محل تاکید کرد و گفت: ۱۷ مرکز امدادی در شهرهای استان قزوین با مراکز نیکوکاری ارتباط برقرار کرده و در راستای پاسخ مناسب به مطالبات شهروندان با هدف شناسایی نقاط حساس و نیازمند اقدام می کنند.

مومنی مراکز نیکوکاری را بازوان اجرایی کمیته امداد برشمرد و توضیح داد: با استقبال خوبی که از مردم سراغ داریم و فعال تر شدن این مراکز به طور حتم می توان با برنامه ریزی منجسم و کارآمد اهداف کمیته امداد را محقق ساخت.

مدیرکل کمیته امداد قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به سیلاب های اخیر کشور و خسارت هایی که در برخی استان ها به وقوع پیوست، ضرورت جمع آوری کمک های مردمی بیش از پیش احساس شد و خوشبختانه مراکز امدادی امسال توانستند نقش موثری در تامین مایحتاج و اقلام مورد نیاز سیل زدگان برعهده بگیرند.

در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار خانوار در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.  
۹۹۲۵* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.