سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا از صادق ترین خبرگزاری ها در انعکاس اخبار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده منیره قوامی شامگاه پنجشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: خبرنگاران باید اخبار و موضوعاتی که رخ می‌دهد را تحلیل کنند و دنبال حقایقی باشند که اتفاق می‌افتد.

وی افزود: پشت درهای بسته تصمیماتی اخذ می‌شود که حق مردم است، بدانند حقیقت این تصمیمات چیست و خبرنگاران باید پیگیر کشف حقایق باشند.

عضو اصلاح طلب شورای شهر قزوین ادامه داد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین از صادق ترین خبرگزاری های استان قزوین است که نسبت به انتشار سریع و صحیح اخبار اقدام می‌کند.

قوامی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اضافه کرد: مردم به خبرنگاران و انعکاس اخبار آنها نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی اوقات به خبرنگاران به دلیل اینکه خبرشان به مذاق برخی خوش نمی‌آید، مورد بی‌مهری و ظلم واقع می‌شوند و متهم به دروغگویی می‌شوند .

این مسئول اذعان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر حق خبرنگاران نبود که از سوی برخی اعضای شورای شهر متهم به دروغگویی شوند و به آنان بی احترامی شود.

عضو شورای شهر قزوین افزود: بی تدبیری ها و  دخالت‌های نابجا و بی مورد برخی موجب بروز جنگ و جدال‌های سیاسی در قزوین شده و تیشه به ریشه استان زده است.

قوامی مطرح کرد: کسانی که تصمیمات دیگران را می‌پذیرند تقصیرشان کمتر از کسانی نیست که  دخالت نابجا می‌کنند.

وی افزود: چرا باید از هزینه عمران و آبادانی برای ورزش قهرمانی هزینه شود فکر می‌کنم مردم هم راضی نباشند و آه و ناله آنان پشت سر ما باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.