رییس اداره نظارت بر راه های اصلی استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: باند دوم جاده دانسفهان - رحیم آباد به طول هشت کیلومتر در حال احداث است که سه کیلومتر آن آسفالت شده و در صورت نصب علایم و تابلوهای مسیر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اواخر تابستان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمدمهدی اولیایی افزود: تاکنون برای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و امسال نیز ۵۲ میلیارد ریال دیگر برای آن ابلاغ شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اجرای ۲ زیرگذر در این محور، پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبار یاد شده، اواخر سال جاری شاهد پایان باند دوم جاده دانسفهان - رحیم آباد باشیم.

وی به احداث عملیات تقاطع ضیاءآباد اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته یکی از مناطق سوانح خیز استان، تقاطع ضیاء آباد - آزادراه قزوین به زنجان بود که عملیات احداث آن از یک ماه پیش در دستور کار جدی قرار گرفته و با جدیت هم ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش مهم این طرح که تا سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به آن تخصیص داده شده بود تا اواخر مهرماه جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز نیز امسال شاهد تکمیل طرح یاد شده خواهیم بود.

اولیایی به طرح آسفالت اک به اسفرورین اشاره کرد و گفت: سه کیلومتر از این طرح به طول ۶ کیلومتر زیر بار ترافیک قرار گرفته و با پایان عملیات تکمیلی از قبیل نصب جداکننده ها و علائم رانندگی و تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

۸۴۵۴* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.