فرمانده انتظامی استان از دستگیری و عامل تیراندازی منجر به قتل جوان 35 ساله و زخمی شدن مأمور پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی حاجیان در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت 21:15 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در «سگزآباد» شهرستان بوئین‌زهرا بلافاصله واحد گشت کلانتری سگزآباد جهت بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با حضور واحد گشت در محل حادثه مشخص شد فردی 42 ساله و سابقه‌دار به بالای پشت‌بام منزلش رفته و اقدام به تیراندازی به سمت مردم می‌کند که با مشاهده مأموران به سمت پلیس شلیک و یکی از مأموران را از ناحیه دست مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: بلافاصله دستگیری قاتل فراری با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار گرفت و ضارب در کمتر از یک ساعت حین خروج از شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری متعلق به وی نیز کشف شد.

حاجیان با اعلام اینکه علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است، اضافه کرد: در این حادثه همچنین جوانی 35 ساله که از بستگان عامل تیراندازی به سمت مردم بوده مجروح که به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.