صبح امروز خبری مبنی بر آتش‌افروزی عکاس قزوینی برای تهیه عکس مستند، روی خروجی رسانه‌های استان قزوین قرار گرفت؛ ایسنا این موضوع را از آتش‌نشانی قزوین پیگیری کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، یک ماه گذشته، چند هکتار از باغستان سنتی قزوین طی سه بار در آتش سوخت، آتشی که با توجه به‌شدت آن آتش‌نشانان پنج ایستگاه در محل حادثه حضور یافتند تا موفق شدند آن را خاموش کنند، عکاس ایسنا با حضور در محل از ابعاد این آتش‌سوزی فیلم و عکس تهیه کرد.

مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش در باغستان سنتی قزوین آتش‌سوزی رخ داد که با حضور آتش‌نشانان مهار شد، اما یکی از عکاسان خبری در محل حاضرشده و بدون هماهنگی در گوشه‌ای از باغستان با این استدلال که دیر به محل رسیده و باید از آتش عکس مستند تهیه کند اقدام به آتش افروختن کرد.
 
وی بیان کرد: انتظار ما از عکاس این است که وقتی در محل حاضر می‌شود با تهیه گزارش روشنگری کند نه اینکه خود بستر حادثه را فراهم و از آن گزارش تهیه کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه نباید به شایعات این روزها درباره آتش‌سوزی باغستان قزوین توجه کرد، گفت: ما از رسانه معتبر ایسنا متشکریم که از آتش‌سوزی باغستان گزارش تصویری خوبی تهیه‌کرده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما هیچ‌وقت نگفته‌ایم که کدام عکاس اقدام به ایجاد آتش‌سوزی در باغستان کرده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.