غدیر موسی خانی روز یکشنبه در خصوص این حادثه که با عنوان " عکاس ماجراجوی قزوینی باغستان یک هزار ساله سنتی قزوین را به آتش کشید" در برخی رسانه ها منتشر شده بود به خبرنگار ایرنا گفت: اصل ماجرا به گونه ای که در برخی رسانه ها منتشر شده بود، نبود.

وی ادامه داد: چند روز پیش ماموران آتش نشانی در حال خاموش کردن حریق در باغ های نسیم شمال (بخشی از باغستان سنتی قزوین) بودند که عکاس یکی از رسانه ها پس از پایان عملیات به سر صحنه می رسد.

موسی خانی گفت: پس از این اتفاق یکی از باغداران به ما مراجعه کرد و مدعی شد که عکاس شما در باغ من حضور یافته و اقدام به آتش زدن بخشی از آن کرده و از آن عکس برداری کرده که پس از تحقیقات و بررسی موضوع، متوجه شدیم عکاس یکی از رسانه ها چون دیر به سر صحنه رسیده، برای طبیعی جلوه دادن و تهیه گزارش تصویری از آتش سوزی خود اقدام به گشودن آتش و گرفتن عکس در باغ های اطراف (نسیم شمال) کرده است.

وی اظهار داشت: حجم آتش سوزی اتفاق افتاده در رسانه ها بیش از رقم واقعی اعلام شده و تقریبا جزئی بوده است و ما به باغدار مربوطه اعلام کردیم در صورت داشتن شکایت از عکاس مربوطه می تواند آنرا به مراجع قضائی مطرح و پیگیری کند.

در رسانه ها پیرامون این اتفاق آمده بود:

عکاس ماجراجوی قزوینی باغستان یکهزار ساله سنتی قزوین را به آتش کشید

چندی قبل گویا عکاس یکی از خبرگزاری های معروف قزوین به نیت عکاسی از خسارات وارد شده به باغستان سوخته قزوین به بخشی از باغستان مراجعه میکند که با آتش خاموش شده توسط آتش نشانان مواجه می شود.
این عکاس برای طبیعی تر جلوه دادن عکس ها اقدام به آتش افروزی در گوشه ای از این باغستان می‌کند که به دلیل ماهیت باغستان و سرعت باد در کمتر از چند دقیقه مساحت زیادی از باغستان در آتش می سوزد.

3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.