معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان با همکاری عوامل انتظامی خبر داد.

جواد حق لطفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا قزوین بیان کرد: سارقان تابلو و علائم جاده‌ای استان با همکاری عوامل انتظامی استان قزوین دستگیر شدند.

وی با اعلام این خبر گفت: سرقت تابلوها و علائم رانندگی جز مشکلات جاده ای است که در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: یکی از مواردی که جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار داده سرقت و تخریب علائم و تابلوهای هشدار دهنده رانندگی در سطح جاده ها است.

حق لطفی با اشاره به اینکه راه سرمایه ملی است و درحفظ و نگهداری آن باید بکوشیم گفت: به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین جلوگیری از حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان برای نصب، جا نمایی و نگهداری این علائم هزینه های بسیار سنگینی پرداخت می شود.

وی افزود: تیم‌های گشت راهداری  این اداره کل با انجام بازدید‌ها و نظارت های مستمر در تمام محورهای استان به ویژه محورهای اصلی و شریانی و شناسایی مکان ها و مسیرهای نیازمند نصب تابلو نسبت به نصب تابلوهای مرتبط و مورد نیاز اقدام می کنند.

حق لطفی اضافه کرد: سارقان بیشتر در تاریکی شب اقدام به سرقت این تابلوها و علائم  می کنند که این اداره کل حتی الامکان با گشت های شبانه روزی سعی بر کاهش این گونه سرقت ها دارد.

وی در پایان از عموم مردم خواست چنانچه مواردی در خصوص سرقت تابلو رویت نمودند با تلفن 110 نیروی انتظامی تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.