رئیس جهاد دانشگاهی کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های تیم جوان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آینده درخشانی را برای جهاد دانشگاهی استان قزوین پیش‌بینی می‌کنم.
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، آیین گرامی‌داشت سی و نهمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، شریفی‌زاده معاون هماهنگی جهاد دانشگاهی، مسئولان و اعضای بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان قزوین در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی قزوین برگزار شد.
حمیدرضا طیبی در این مراسم با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی قزوین در تلاش است خدمات مختلف را به‌صورت تخصصی ارائه دهد، اظهار کرد: آینده درخشانی را برای جهاد دانشگاهی استان قزوین پیش‌بینی می‌کنم.
وی افزود: تمرکز بر ‌فعالیت علمی بسیار حائز اهمیت است چرا که ارزش‌افزوده‌ای که علم ایجاد می‌کند بسیار ارزشمند است از این‌رو دنیای غرب که انرژی مراکز تحقیقاتی خود را بر ارتقاء این جایگاه گذاشته بود قبل از انقلاب اسلامی به‌عمد ما را از بستر علم و‌ تکنولوژی دور نگه داشته بود.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تکیه بر خودباوری ایجاد شده موجب شد تا شعار «اگر بخواهیم، می‌توانیم» عملیاتی شود بر این اساس جهاد دانشگاهی کار خود را در این راستا آغاز کرد و توانست ‌اقدامات خوبی را بر این اساس انجام دهد.
طیبی بیان کرد: در حال حاضر سرعت الگوسازی ما کم است و باید تلاش کنیم سرعت آن را بالاتر ببریم لذا توجه به رویکرد علمی بسیار حائز اهمیت است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور این درخواست را داشتیم که مأموریت‌های خود را به جهاد دانشگاهی بدهند چرا که با توجه به توانمندی‌های موجود قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف جهاد دانشگاهی وجود دارد.
این مسئول با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید در همه زمینه‌ها کار شاخص انجام دهد، عنوان کرد: پروژه eight نمونه‌ای از فعالیت‌های خوب و ارزنده جهاد دانشگاهی است که در مرکز قزوین در حال پیگیری است و‌ امیدواریم به‌زودی این تیم در محضر رهبر معظم انقلاب گزارش فعالیت خود را ارائه دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی در قزوین در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های تیم جوان جهاد دانشگاهی قزوین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مراحل ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین تسریع پیدا کند تا فعالیت‌های علمی در این مراکز سرعت بیشتری پیدا کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.