منوچهر حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقدام با هدف کمک به حفظ و رونق تولید انجام می شود،گفت: قانون حمایت از صنایع به دولت اجازه داده است تا در صورتی که واحد تولیدی بخش خصوصی نتواند در قبال رکود و بیکاری مدیریت مناسبی داشته باشد، وارد عمل شود.

این مسئول با بیان اینکه اولویت فعالیت اقتصادی در کشور با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است،اظهار داشت: ما به دنبال کنار گذاشتن بخش خصوصی از چرخه تولید نیستیم اما در برخی موارد مشاهده می شود که بعضی واحدهای تولیدی استان به دلایل سوء مدیریت توانمندی لازم برای اداره یک مجموعه تولیدی خود را ندارند و به بیکاری و رکود بیشتر دامن می زنند.

وی، حمایت از تولید و اشتغالزایی را اولویت اصلی دولت عنوان کرد و گفت: در شرایطی که دولت با تمام توان تلاش می کند تا با رونق تولید به اشتغالزایی بیشتر کمک کند، هرگونه سوء مدیریت و بی تفاوتی از سوی مدیران بنگاه های تولیدی پذیرفته نیست.

حبیبی با بیان اینکه قانون حمایت صنایع شرایط و فرآیند واگذاری واحدهای تولیدی به دولت را مشخص کرده است، خاطرنشان کرد: دولت موظف است که در خصوص واحدهای تولیدی مشکل دار تعیین تکلیف کند و این بلاتکلیفی نباید به ضرر جامعه کارگری تمام شود.

۹۹۲۵*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.