رئیس پلیس‌راه استان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی خودروی سواری پراید در محور «تاکستان –قروه» و یک فقره واژگونی خودروی ساندرو در مسیر الموت شرقی و فوت دو نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور «تاکستان –قروه» سه کیلومتر بعد از روستای فارسجین عوامل پلیس‌راه به همراه مأموران واحد گشت انتظامی در محل موردنظر حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران درصحنه حادثه و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد راننده خودرو پس از واژگونی متأسفانه به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خاطرنشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام کردند.

وی همچنین از وقوع یک فقره واژگونی خودروی ساندرو در مسیر الموت شرقی و فوت یک تن در این خصوص خبر داد و افزود: در پی اعلام مرکز پیام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری «ساندرو» در مسیر الموت حوالی روستای «میانبر» بلافاصله عوامل پلیس‌راه «قزوین – تهران» و مأموران انتظامی «پاسگاه کورانه» در محل اعلامی حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع مشخص شد راننده خودروی اعلامی متأسفانه پس از واژگونی به علت شدت ضربه وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان در ادامه گفت: کارشناسان علت این حادثه را «عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه» عنوان کردند.

بیگلری به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در محورها نیازمند توجه دقیق به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات در استان به علت عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشینان، خستگی و خواب‌آلودگی است انتظار داریم رانندگان نکات لازم برای رانندگی ایمن را موردتوجه قرار داده و با اهمال و سهل‌انگاری در عدم به‌کارگیری مقررات راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.