مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستانهای استان قزوین خود را رقیب نهادهای فرهنگی دیگر نمی دانند و با تمام امکانات و هنرمندان در کنار این نهادها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی در دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک اظهار کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان قزوین در کنار نهادهای فرهنگی می‌تواند برنامه‌های مطلوبیت را اجرا کند و خروجی مثبتی داشته باشد.

وی افزود: درب مجتمع‌های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قزوین به روی همه هنرمندان باز است و برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هنرمندان در شهرستان آبیک ادامه داد: به دلیل نزدیکی آبیک به کرج و تهران هنرمندان این شهرستان در برخی مباحث از استان قزوین سبقت می‌گیرند که جای  خرسندی است.

حسینی اضافه کرد: طی امسال 400 میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهر آبیک و 200 میلیون تومان برای سالن خانه فرهنگ زیاران هزینه شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در گذشته هنرمندان بزرگ کشوری در شهرستان آبیک حضور می یافتند و اعتراف می‌کردند که در هیچ جای کشور استقبال پرشوری مانند مردم شهرستان آبیک از مسائل فرهنگی و هنری نشده است.

این مسئول اذعان کرد: شهرستان آبیک هنرمندان مطرحی دارد که میتوان به استاد عابدینی در عرصه خوشنویسی، رحمان تکدهقان در موسیقی و دیگر هنرمندان اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.