نایب رئیس پارلمان محلی قزوین گفت: طبق نظر کارشناسان این پل مانند قیف عمل کرده که دقیقا بار ترافیکی را به مرکز شهر منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه علنی صحن شورا که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: اگر این تقاطع به همان سبک گذشته یعنی چهارراه نادری باقی می‌ماند؛ ترافیک، به صورت هدایت شده به سبزه میدان می رسید، نه اینکه به یک باره خودروها به مرکز شهر برسند.

وی ادامه داد: ترافیک در این تقاطع در ساعات اوج حتی به میدان میرعماد نیز می رسد که اشتباه بودن این پل را قطعی می کند.

نایب رئیس پارلمان محلی تاکید کرد: به نظر بنده این پل تاثیر مثبتی در حل ترافیک این محدوده ندارد و هر شهردار و مدیری که شجاعت داشته باشد با حذف این پل خدمت بزرگی به این شهر خواهد کرد.

عبدالرزاقی درخصوص پیاده راه سبزه میدان گفت: از زمانی که این طرح اجرایی شده خیابان های نادری و فرودسی و پیغمبریه افزایش ترافیک داشته ایم و کار سخت تر شده است.

نایب رئیس پارلمان محلی قزوین در بخش دیگری از این جلسه در خصوص پرداخت بن کارت به کارمندان شهرداری افزود: باید شهرداری این اطمینان را بدهد که پرداخت حقوق کارکنان به موقع پرداخت خواهد شد و پرداخت بن ها مشکلی در این امر ایجاد نمی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.