دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای کودک ۶ ساله قزوینی که از سوی مادرش مورد تنبیه قرار گرفته بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر ایراد ضرب به دختر ۶ ساله‌ای توسط مادرش در یکی از شهرهای قزوین که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی گردید، دادستانی بر اساس وظیفه ذاتی خود به موضوع ورود کرده و پرونده قضائی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی گفت: این پرونده هم اینک در مرحله تحقیقات مقدماتی است و همچنین از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی نیز خواسته شد تا در بیمارستان حاضر شوند.

قاسمی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدان حادثه مشخص شد که کودک و مادرش در منزل پدربزرگ کودک حضور داشته اند و در ساعت سه نیمه شب روز جمعه هفت تیرماه کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید به طرف کودک، یکی از کلیدها در سر کودک فرو رفته و موجب خون ریزی می‌شود.

قاسمی بیان داشت: کودک بعد از این حادثه فوراً به درمانگاه محل و سپس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌شود که بلافاصله با عمل جراحی، کلید از سر کودک خارج شده و مشارالیه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری می‌شود.

وی گفت: شب گذشته رئیس کل دادگستری و دادستان قزوین با حضور در محل بیمارستان و گفتگو با مدیریت و کادر درمان در جریان روند درمان قرار گرفته و از کودک عیادت کردند و حال عمومی کودک مساعد است.

دادستان مرکز استان افزود: تحقیقات در این پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد و اخبار تکمیلی از سوی روابط عمومی دادگستری استان قزوین متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.