️ فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 106 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان روز یکشنبه افزود: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد افرادی با یک کامیونت قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی را دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت و ماموران انتظامی اصفهان با کنترل محورهای مواصلاتی این استان موفق به شناسایی یک کامیونت فوتون شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی ماموران از خودرو توقیفی مقدار 106 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ حاجیان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان اصفهان معرفی شدند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.