به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این آیین گفت: 18 هزار و 500 دانش آموز دخترسوم ابتدایی و پسر پایه نهم جشن روزه اولی ها را در قزوین برگزار کردند.
خیرالله رحمانی افزود: اگر به فضای تربیتی در مدارس توجه شود نتایج خوبی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با اجرای سند تحول بنیادین به سمت تعالی آموزشی گام برداریم.
وی اظهار داشت: باید در مدارس فضایی ایجاد شود تا دانش آموزان مورد توجه قرار گیرند و بتوانند در کنار کسب مهارت و علم و دانش در فراگیری معنویت و احکام دینی هم موفق باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز گفت: جوانی و نوجوانی فرصتی طلایی در اختیار افراد است که اگر درست از آن استفاده شود آینده آن ها را تضمین می‌کند.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی افزود:جوانی را قبل از زمان پیری قدر بدانید و در این دوران دین و معنویت را در خود تقویت کنید تا در بزرگسالی انسانی خودساخته باشید.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: سواد رسانه فقط روش استفاده از ابزار اینترنت و یا ورود در این فضای مجازی نیست بلکه منظور داشتن قدرت تشخیص خوب از بد و سره از ناسره است.
حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: در این شرایط که فضای مجازی در کشور و جهان سلطه زیادی دارد، شاید بتوان گفت دین داری و حفظ ایمان سخت‌تر شده اما باید هوشیار بود و بصیرت داشت تا آسیب ندید.
وی از همکاری آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و تبلیغات اسلامی در برگزاری جشن روزه اولی‌ها تشکر کرد و گفت: این جشن در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
در این مراسم استاد و قاری بین المللی شاکر نژاد آیاتی از کلام الله مجید را برای حاضران تلاوت کرد.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.