به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: بر خلاف تصورات بسیاری از افراد و گروه ها امروز هیچ علامتی از جنگ آمریکا با ایران وجود ندارد چون این کشور از چنین کاری ناتوان است.
وی اضافه کرد: آن زمان که آمریکا ابرقدرت جهان بود و ایران توان و امکاناتی نداشت، جرات جنگیدن با ایران را نداشت چه برسد به امروز که با حجم زیادی از مشکلات داخلی از یک سو و افزایش قدرت جمهوری اسلامی از سوی دیگر مواجه است.
آیت الله عابدینی ادامه داد: ترامپ با همه جنون و دیوانگی خوب می داند که جنگ با ایران راه به جایی نمی برد اما در داخل کشور برخی افراد وابسته به غرب از تهدیدهای آمریکا می ترسند و به نفع دشمن سخن می گویند.
خطیب نماز جمعه شهر قزوین اظهار داشت: ملت ایران در مقابل تمامی این هجمه ها و تهدیدها با اتکا بر ولایت فقیه مقاومت و ایستادگی کرده و در مقابل تهدید دشمن تسلیم نمی شود.
آیت الله عابدینی همچنین به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از این امام بزرگوار احادیث زیادی برای تدبر در قرآن روایت شده و ولادتشان در این ماه قرآنی نیز آن را هرچه درخشان تر کرده است.
امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به روز ملی بهره وری مصرف افزود: ما ملت ایران گاهی دچار بی انضباطی زیادی در مصرف نعمات خداوند چه در آب و انرژی و چه دیگر منابع می شوند در حالی که باید بدانند قرآن کریم مسرفان را در ردیف برادران شیاطین معرفی می کند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.