خیرالله رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی 22 و 23 آبان ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این همایش در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین برگزار خواهد شد.
رحمانی ادامه داد: محورهای مقالات این همایش را ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارت جهانی درزمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی تشکیل می دهند.
به گفته وی علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه‌گویی ، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، بازی و یادگیری و عکس تا تاریخ 31 مردادماه 98 به دبیرخانه همایش در اداره کل آموزش‌ وپرورش قزوین ارسال کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین افزود:شرکت‌کنندگان به‌منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایتhttp://hkiip97.irمراجعه کنند.
نخستین دوره این همایش سال گذشته در استان یزد برگزار شد.
پیش همایش های این همایش ملی از چند ماه گذشته در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شده است.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.