مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: عضویت مسئولان قزوین در هیأت مدیره شرکت‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی طبق بخشنامه وزیر کشور اخیرا ممنوع شده است.

معصومه مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طبق بخشنامه اخیر وزارت کشور، عضویت هم زمان مقامات (موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و معاونان ومدیران دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده  5 قانون محاسبات عمومی کشور) و همچنین کارکنان شاغل در تمام پست‌های مدیریتی و کارشناسی، در مدیریت عاملی و سایر پست‌های اجرایی و عضویت هیات مدیره شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان‌ها اعم از زیرمجموعه خود و زیر مجموعه سایر دستگاه‌ها ممنوع است.

وی افزود: تمام فرمانداران، مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداران ضمن رعایت مفاد این قانون باید حداکثر تا پایان اردیبهشت گزارشی از نحوه اجرا و نظارت بر اجرای آن را درحوزه تحت اختیار خود به اداره کل بازرسی و امورحقوقی ارسال کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین ادامه داد: انتظار می‌رود اصلاحات لازم دروضعیت فعلی و پیشگیری از انتصاب مدیران عامل و اعضا هیأت‌مدیره و سایرسمت‌های اجرایی در مصادیق موضوع قانون مذکور تا پایان مهلت مقرر صورت پذیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.