مدیرکل امور روستایی و شوراها قزوین گفت: کارگاه آموزشی"آشنایی با اصول ایمنی و آتش نشانی" ویژه دهیاران و کارکنان آتش‌نشانی روستایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراها با اعلام این خبر افزود: در حاشیه برگزاری آزمون عملی جذب نیرو در پایگاه‌های آتش‌نشانی، کلاس آموزشی با موضوع آشنایی دهیاران و پرسنل پایگاه‌های آتش نشانی روستایی با اصول ایمنی و آتش نشانی و مدیریت بحران روستایی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی مباحثی همچون محدوده های خدماتی هر یک از پایگاه‌های آتش نشانی، نحوه مدیریت پایگاه‌ها، ضرورت تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اولیه اطفاء حریق و نحوه جذب سرباز امریه در این پایگاه ها مطرح شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراها قزوین ادامه داد: همچنین در پایان کلاس فرم شناسنامه پایگاه‌های روستایی توسط دهیاران تکمیل و به نماینده محترم سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور تحویل شد.

برگزاری آزمون عملی متقاضیان جذب در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی در قزوین

نجفی خاطرنشان کرد: به‌منظور  تکمیل نیروهای آتش نشانی پایگاه‌های روستایی صبح امروز آزمون عملی مربوطه با مشارکت سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی ضمن بازدید از فرآیند برگزاری آزمون که با حضور حسنی نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نمایندگان ادارات کل حراست و بازرسی استانداری صورت پذیرفت، گفت: استان قزوین دارای 19 پایگاه آتش نشانی روستایی می باشد و پس از این آزمون تمامی این پایگاه ها از نیروی انسانی مناسب شامل راننده و آتش نشان برخوردارخواهند شد. نفرات برتر این آزمون، قبل از شروع به کار ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون‌های علمی مربوطه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.