به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید مومنی در دیدار با حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین افزود: در آخرین مرحله، این کمک ها در قالب سه کامیونت و 6 دستگاه نیسان به منطقه هویزیه در خوزستان ارسال شد.
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: خسارت های مختلف وارده سیل در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان زیاد بوده ولی در استان های دیگر هم این خسارت در ابعاد کوچک تر وجود دارد به طوری که در استان قزوین 102 واحد مسکونی دچار خسارت های بسیاری شده اند.
وی تصریح کرد: بررسی خسارت واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان از سوی شرکت بیمه طرف قرارداد کمیته امداد امام (ره) آغاز شده چون واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت استان در مقابل حوادث طبیعی بیمه شده اند.
وی با بیان اینکه آنچه در گام نخست مواجه با سیلاب ضرورت داشت و انجام شد، امدادرسانی بود، افزود: در حال حاضر در اکثر مناطق کار امدادرسانی پایان یافته و تنها در بخشی از مناطق این امدادرسانی ادامه دارد.
این مسئول گفت: آنچه امروز بیش از پیش مورد توجه قرار دارد اجرای عملیات عمرانی و ساخت و ساز در این مناطق است تا خانواده های سیل زده در مدت زمان کمتری صاحب خانه شوند.
وی یادآورشد: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق کد دستوری # 99*8877* کمک های خود را برای سیل زدگان و از طریق کد دستوری # 028*8877* سایر کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.