مسئول کتابخانه عارف قزوینی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: والدین سید سوشیانت رضوی طوسی هدف از این اقدام را نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و انس با کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کردند.
فرهاد آقاجانلو افزود: این نوزاد متوسط 29 آبان ماه سال 1397 است و والدین او با این اقدام به دنبال علاقمند کردن فرزندانشان از سنین کودکی به کتاب خوانی هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کتابخانه های عمومی برخوردار از امکانات و خدمات فرهنگی متنوعی هستند، امروزه خانواده ها می توانند با کمترین هزینه به مدت یکسال از برنامه های فرهنگی متنوع کتابخانه ها در کنار امانت کتاب های مختلف بهره بگیرند.
آقاجانلو ادامه داد: این اقدامات نظیر کلاس های قصه گویی، مسابقات نقاشی، آموزش های کاردستی، صنایع دستی و فعالیت های خلاقانه، جلسات جمع خوانی و روخوانی کتاب، مسابقات کتابخوانی، جلسات شب شعر، نقد و بررسی و رونمایی کتاب هستند که در کنار امانت کتاب هایی در تمامی موضوعات و با کمترین هزینه، گستره ای وسیع از خدمات فرهنگی را برای مخاطبان فراهم می کند.
مسئول کتابخانه عارف قزوینی افزود: همچنین امروزه کتابخانه ها برخوردار از بخش های تخصصی کودک و بخش اسباب بازی و اتاق های بازی برای کودکان هستند که تمامی این امکانات را به صورت رایگان به اعضا ارایه می کنند.
استان قزوین دارای 67 کتابخانه عمومی با بیش از 85 هزار عضو است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.