به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از این طرح ها به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز شوراها و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.
رییس سازمان آرامستان های قزوین در بهره برداری از این طرح ها، اظهار داشت: این سازمان طی سال گذشته 20 طرح عمرانی را به همراه خرید تجهیزات با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آماده بهره برداری کرد که 11 طرح آنها امروز به بهره برداری رسیدند.
حسین عمویی ادامه داد: از جمله طرح های مهم به بهره برداری رسیده در روز جاری، ساخت 36 آرامگاه خانوادگی با 2 هزار و 592 حفره قبر با 10 میلیارد ریال اعتبار، ساخت قبور 2 و سه طبقه در فاز سه آرامستان بهشت فاطمه (س) با چهار میلیارد ریال، خرید و راه اندازی دیزل ژنراتور 300 کاوا به منظور تامین برق در مواقع اضطرار و بحران با 250 میلیون ریال و انتقال فیبر نوری از بلوار جمهوری تا آرامستان بهشت فاطمه (س) به طول 6 هزار و 200 متر با 2 میلیارد ریال اعتبار بوده اند.
به گفته وی، عملیات حفاری، لوله گذاری و شیرگذاری آب شرب شهری در آرامستان به طول 2 کیلومتر با 2 میلیارد ریال اعتبار، خرید و راه اندازی دستگاه بی خطر ساز البسه متوفی با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و ارتقای برق ،خرید ترانس و تیرگذاری در آرامستان بهشت فاطمه (س) به طول 500 متر با یک میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد بهره برداری این سازمان در سال گذشته بود.
عمویی تاکید کرد: سال گذشته همچنین برای ساخت آرامستان جدید، یک قطعه زمین به مساحت 37 هکتار با 6 میلیارد ریال اعتبار خریداری و تملک شد و تلاش می کنیم امسال فاز نخست آن مورد بهره برداری قرار گیرد.
رییس سازمان آرامستان های قزوین تاکید کرد: آرامستان بهشت فاطمه (س) قزوین به همراه چهار آرامستان قدیم و جدید این شهر می تواند در حالت عادی تا 25 سال آینده خدمات خود را ارایه دهد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.