معاون وزیر اطلاعات گفت: مسئولان و مدیران باید بسیار مراقب باشند و با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، امیری امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با توجه به وابستگی اقتصاد ایران به نفت، برای تحریم آن وارد عمل شدند تا از میزان درآمدهای کشور کاسته شده  و نارضایتی میان مردم افزایش یابد.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی اقدام به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردند تا با قطع کردن ارتباط سپاه، آن را تضعیف کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان اطلاعات خارجی و نهضت های وزارت اطلاعات ادامه داد: دوست و دشمن در جمهوری اسلامی از تندرو و کندرو معتقد هستند مذاکره با آمریکا برای ایران سودی ندارد بنابراین تنها راه مدیریت کشور، مقاومت و ایستادگی است.

امیری اضافه کرد: لازم است در این شرایط کشور، اداره استان‌ها به خود استان ها واگذار شود تا با جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی بدون اتکا به نفت برای اداره خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی 10 سال اخیر بر علم و اقتصاد تاکید می کنند که لازم است برای تبدیل علم به ثروت وارد میدان و عمل شد.

این مسئول با اشاره به رتبه چهارم ایران اسلامی در نانو اذعان کرد: نانون می تواند در پزشکی، بهداشتی، کشاورزی و غیره تحول ایجاد کند اما آیا توانسته ایم این علم را به ثروت تبدیل کنیم؟

معاون وزیر و رییس سازمان اطلاعات خارجی افزود: تحقق نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید، با شعار دادن میسر نمی شود و باید با فراهم کردن ابزار و لوازم آن، همدلی و هم‌افزایی و جذب سرمایه گذاران به تحقق این شعار جامه عمل پوشاند.

امیری امیدبخشی به مردم را  مهم‌ترین وظیفه دستگاه ها و مسئولان ذکر و خاطرنشان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت تا نقشه های دشمنان منجر به شکستشان شود.

وی اذعان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با سیاه نمایی به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند و مسئولان باید مراقب باشند و با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند؛ بدون شک کشور از تمام تهدیدها و تحریم ها عبور کرده و تمام نقشه های و دسیسه های دشمنان نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.