به گزارش ایرنا عباس علایی مقدم روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود :قزوین در سال 97 تنها استانی بود که سه همایش پیاده روی در سطح ملی برگزار کرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین گفت:سال گذشته حدود 170 هزار نفر از مردم در این همایش حضور یافتند اما بنا به برخی مشکلات و نقص دستگاه های شمارشگر از ثبت این رکورد در کتاب گینس بازماندیم.
علایی مقدم اضافه کرد:امیدواریم امسال با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان شاهد ثبت این رویداد بزرگ ورزشی به نام استان بوده و وحدت و شکوه استانی در این پیاده روی با تعامل دستگاهها به نمایش گذاشته شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:از امتیازات برگزاری این همایش ها معرفی قزوین با پخش زنده از شبکه های سراسری است که بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را کرد.
این مسئول ورزشی ادامه داد:افزایش وحدت استانی، ایجاد انگیزه و رغبت به ورزش میان مردم و ارتقای تعامل میان دستگاه ها از ویژگی های دیگر این برنامه های ورزشی است.
وی اظهار داشت: این همایش 13 اردیبهشت ماه به مناسبت روز معلم و روز جهانی کار و کارگر سه روز قبل از ماه مبارک رمضان از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا سینما فدک بوستان باراجین برگزار خواهد شد.
رییس هیات ورزشهای همگانی استان در ادامه این جلسه گفت:از سه ماه قبل هماهنگی های لازم برای برگزاری این همایش به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و عملیات فتح خرمشهر انجام شده است و امیدواریم شاهد برگزاری همایش پیاده روی با حضور پرشور و نشاط مردم باشیم.
محمد رضایی با اشاره به استقبال پرشور مردم از همایش پیاده روی سال گذشته، افزود:هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی و مرتبط نظیر صدا و سیما، بیمه، نیروی انتظامی،پلیس راهور، نیروهای امدادی، اتوبوسرانی و ... انجام شده و از حامیان مالی نیز برای حمایت از برنامه دعوت شده است.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.