به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قزوین گفت: هر جوانی که فارغ التحصیل می شود انتظار دارد در یک سازمان یا اداره استخدام شود درحالیکه امکان کارمند شدن همه جوانان وجود ندارد.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال اشاره کرد و گفت: محور شعار امسال روی اشتغال و اقتصاد قرار دارد و لازم است که در کنار پیگیری موضوعات مرتبط با شعار سال به کارآفرینی جوانان توجه شود.
زاهدی با بیان اینکه باید دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان از این به بعد، گزارشی کمی و کیفی از اقدامات خود در حوزه جوانان ارایه کنند، اظهار داشت: هر طرحی که در سطح جوانان اجرا می شود باید بازخورد آن پیگیری شود تا تاثیرگذاری و نتیجه بخش بودن آن مورد ارزیابی قرار گیرد.
استاندار قزوین در خصوص انتخاب جوانان برتر برای سال جاری گفت: علاوه بر بررسی های اولیه باید دقت کرد که انتخاب ها براساس ارتباط با جوانان شکل نگیرد چون ممکن است برخی جوانان موفقیت های بسیاری به دست آورده و هیچ کس از آنها مطلع نباشد.
زاهدی تاکید کرد: انتخاب یک جوان به عنوان برتر بر اساس نوع اندیشه و فعالیت سیاسی در دراز مدت به جامعه آسیب می زند و این موضوع باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
مسئول ارشد اجرایی استان به انتخاب قزوین به عنوان استان معین در بازسازی شهر نورآباد لرستان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های خدمات رسان باید با هماهنگی هلال احمر و مدیریت بحران استان لرستان اقدامات امدادی را در این زمینه پیگیری کرده و از هرگونه ناهماهنگی در ارسال تجهیزات و امکانات پرهیز شود.
زاهدی به کمک های نقدی اشاره کرد و گفت: اگر قرار است پول نقدی برای سیل زدگان واریز شود باید از طریق شماره حساب های رسمی و اعلام شده صورت پذیرد و از روش های غیر رسمی ممانعت شود.
استاندار قزوین به جابه جایی برخی ساختمان ها در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: در خصوص کمک به مسکن سیل زدگان نباید عجولانه رفتار کرد و لازم است که پس از ارزیابی دستگاه های مجری در خصوص امکان تخریب یا ترمیم ساختمان ها اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.