حمید حمدالله زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه راهبری درس آزمایشگاه متوسطه دوم در قزوین مستقر است این نشست در این استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: هدف از این نشست هماهنگی، تبادل نظر و دریافت بازخورد فعالیت های سر گروه های درس آزمایشگاه علوم 32 استان در راستای برنامه عملیاتی دبیر خانه و تطبیق این فعالیت ها با اهداف کتب آزمایشگاه و مولفان این دروس و مسئولان دفتر متوسطه نظری و دفتر کتب درسی است.
حمدالله زاده با اشاره به حضور مسئولان آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی،ادامه داد: در این سه روز، چند کارگاه تخصصی برای توانمندسازی سرگروه های استان ها برگزار می شود.
وی اظهار داشت: آزمایشگاه ها در سطح استان و نواحی و مناطق از وضعیت نسبی خوبی برخوردار بوده و رشد چشمگیری نسبت به سالهای قبل داشته اند و برای توسعه فعالیت های آزمایشگاهی و عملی و همچنین گسترش خلاقیت دانش آموزان در اکثر مناطق استان پژوهشسراها راه اندازی، افتتاح و تجهیز شده اند.
حمدالله زاده، تقویت فعالیت های آزمایشگاهی، اجرای دوره های ضمن خدمت در هر سال و تامین هزینه های به روز رسانی آزمایشگاه ها و تجهیزات آنها با حداکثر ایمنی و بهداشت را از برنامه های آینده جهت توسعه فعالیت های آزمایشگاهی مدارس قزوین عنوان کرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.