به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی عبدالرزاقی در نشست شورای شهر قزوین افزود: در سیلاب اخیر از نزدیک شاهد بودیم، مدیران و پرسنل شهرداری جهادگونه این بحران را مدیریت کردند.
وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته با بارش‌های محدودتر، آبگرفتگی در بسیاری از مناطق شهر مشهود بود، اظهار داشت:اما امروز با تدبیر و مدیریت همکاران در مجموعه مدیریت شهری و مسئولان استان، کمترین خسارت به شهر وارد شد.
نایب رئیس شورای شهر قزوین، همچنین به نقش باغستان سنتی قزوین در مهار سیلاب پرداخت و گفت: در سیل اخیر، باغستان سنتی، کمک ارزشمندی به شهروندان قزوین کرد و اگر باغ‌های سنتی، سیلاب را به صورت غرقابی در خود نگه نمی‌داشت، خسارات زیادی به شهر وارد می‌شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین همچنین افزود: باغداران برای در امان ماندن شهر و در هدایت سیلاب به داخل باغستان همکاری بسیاری کردند که این کار باعث وارد شدن خسارت به باغ‌ها شد بنابراین لازم است با همکاری شهرداری و دیگر مسئولان استان خسارت هرچه سریع‌تر جبران شود.
وی همچنین با محکومیت اقدام وزارت خارجه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت:حدود چهل سال است که شاهد رفتارهای خصمانه آمریکا هستیم؛ اما با وجود این، ملت ایران، قدرتمندتر و متحدتر شده‌است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.