به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی قزوین با اشاره به نامگذاری سال جاری به رونق تولید، گفت: امسال باید بیش از سال های گذشته به بخش خصوصی و تشکلات این بخش توجه کنیم و با برون‌سپاری خدمات برای رونق اقتصادی در کشور گام بداریم.
وی به نقش مهم ساماندهی کارگران ساختمانی در رونق تولید اشاره کرد و گفت: با وجود همه پیشرفت های سازمانی، ساماندهی کارگران در جامعه وجود ندارد و این مساله در اقتصاد و سرمایه گذاری نیز موثر است.
زاهدی با تاکید بر توجه بیشتر به صادرات، اظهار داشت: استفاده از توان داخلی و همچنین شناسایی بازارهای هدف در فضای بین المللی باید در سال جاری در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار داشته باشد.
استاندار قزوین با اشاره به ضرورت بهره برداری از رویکردهای فناورانه برای رفع مشکلات اقتصادی، گفت: جامعه به سرعت در حال تغییر و تکامل است و باید با استفاده از رویکرد توسعه و فناوری های جدید برای رفع موانع اقتصادی اقدام کرد.
زاهدی به شعار سال اشاره کرد و گفت: علیرغم شرایط سخت و دشواری های بین المللی و احتمال افزایش تحریم ها از نوع تبادلات بانکی و بیمه کشتیرانی باید همه تلاش کنیم تا رونق تولید را در استان محقق کرده و گام های بلندی را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برداریم.
استاندار قزوین در خصوص سیاست های سال جاری در قبال بخش خصوصی گفت: اولویت اصلی مدیریت ارشد استان جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است و اگر قرار است مجوزی برای واحد‌های تولیدی صادر شود باید بر اساس نیاز بازار باشد تا سرمایه گذار با مشکلات بعدی مواجه نشود.
زاهدی در پایان این دیدار دستور داد تا جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور نمایندگان بیشتری از دستگاه های اثرگذار و حتی بانک ها تشکیل شود.
۹۹۲۵*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.