به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی آمده است : سردمداران ایجاد رعب و وحشت در دنیا، روز گذشته این نهاد انقلابی و قانونی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده‌اند.
وی در این پیام افزوده است: باتوجه به حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از گروه‌های تروریستی، این اقدام در مورد نهادهای مبارز و مقابله‌گر با تروریسم، غیرقابل پیش‌بینی و عجیب نبود.
وی ضمن تیریک میلاد حضرت امام حسین ( ع ) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز و میلاد حضرت امام زین العابدین ( ع ) و روز آزاده را به تمام پاسداران ، جانبازان و آزادگان و عموم مردم مؤمن و شریف استان آورده است : امسال در حالی روز پاسدار را گرامی می‌داریم که جمعی از پاسداران در سوریه وظیفه مستشاری خود را انجام می‌دهند و بسیاری از آنان در مناطق سیل‌زده مشغول فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم خسارت‌دیده هستند.
وی از خدای متعال نابودی دولت‌های استکباری و استقرار حکومت جهانی موعود مستضعفین را مسئلت کرده و برای پاسداران و ایثارگران انقلاب اسلامی عزَت و اقتدار هرچه بیشتر طلب کرده است.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.