به گزارش ایرنا در این مراسم که روز دوشنبه برگزار شد، جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری استان با حضور بر سر مزار شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
دیدار هنرمندان با امام جمعه و استاندار و رونمایی از 2 کتاب به نام های رسم پروانگی و نفس های ماندگار از جمله برنامه های این هفته است.
همچنین از 20 تا 27 فروردین ماه نیز نمایشگاهی از تولیدات تجسمی حوزه هنری قزوین در نگارخانه مهر برگزار می شود و آثار خوشنویسی هنرمندان قزوین در قالب نمایشگاهی دیگر با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در نگارخانه محصص برپا خواهد شد.
فیلم سینمایی 23 نفر نیز در روز 21 فروردین ماه با حضور مهدی جعفری کارگردان این اثر و جمعی از اهالی سینما اکران و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
بیست و پنجم فروردین ماه نیز بررسی چهار دهه تحول در ادبیات پارسی در پی زایش ادبیات پایداری در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
اجرای نمایش خیابانی دختر، رونمایی از کتاب بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، کارگاه آموزشی طراحی پوستر با دو موضوع شعار سال و حقوق بشر آمریکایی، اختتامیه 40 نمایش 40 مسجد و مراسم پایانی دومین جایزه داستان سال از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان قزوین است.
20 تا 27 فروردین ماه به مناسبت شهادت استاد مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم به عنوان هفته هنر انقلاب نام گذاری شده است.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.