عباس علایی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل و ورزش و جوانان استان در راستای حمایت از سیل‌زدگان کشور و تامین بخشی از نیازهای اساسی آنها وارد عمل شده و تلاش می کند تا همراه و یاری رسان مردم سیل‌زده کشور باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به چهارمین محموله کمک های جامعه ورزش استان به سیل زدگان کشور، گفت: این کمک ها شامل فرش، پتو، اقلام خوراکی، بهداشتی، آب معدنی، چادر و ... بوده که به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان جمع آوری شده است.
علایی مقدم اضافه کرد: در این نوبت، 2 خودروی سنگین و همچنین 6 خودروی آفرود انتقال اقلام جمع آوری شده را به مناطق سیل زده استان لرستان عهده دار هستند.
این مسئول ورزشی با اشاره به انتشار فراخوان برای جمع آوری کمک های مردمی، اضافه کرد: جامعه ورزش استان و شهروندان قزوینی می توانند کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهند.
وی اضافه کرد: تاکنون چهار محموله بزرگ کمک های اهدایی جامعه ورزش و جوانان استان قزوین توسط خودروهای سنگین و همچنین حدود 20 خودروی آفرود شامل قهرمانان ملی و فراملی این رشته به مناطق صعب العبور استان لرستان ارسال شده است و امیدواریم توانسته باشیم بخشی از نیازهای مردم سیل زده را از این طریق رفع کنیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.