محمد صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خسارت وارد شده به این اقشار هشت میلیارد ریال برآورد شده است،یادآور شد: بیشترین خسارت با چهار میلیارد و 800 میلیون ریال برای 57 خانوار مربوط به بخش ضیاء آباد تاکستان بوده است.
صیادی تاکید کرد: با هشدارهای ارایه شده به خانواده های تحت حمایت، خسارت های وارده نسبت به برخی استان های کشور بسیار کمتر بود.
این مسئول با بیان اینکه خسارت های وارده عمدتاً در بخش غیر مسکونی بود،اظهار داشت: این اماکن شامل انبارهای نگهداری دام و علوفه بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین اظهار داشت: خوشبختانه هیچ یک از مددجویان استان در سیلاب های اخیر آسیب ندیدند و با توجه به بیمه بودن منازل آنها اقدامات لازم برای ترمیم و جبران خسارت در دستور کار قرار دارد.
صیادی خاطرنشان کرد: منازل مددجویان در خصوص خطراتی همانند آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل،زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشت آب باران، ذوب برف و تگرگ، اتصالات برق منجر به آتش سوزی، ریزش سقف به علت سنگینی برف تحت پوشش بیمه بوده و بیمه شدگان می توانند در صورت خسارت دیدن از غرامت آن بهره مند شود.
17 مرکز امدادی در استان قزوین تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می کنند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.