خیرالله رحمانی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سال جاری 17 پایگاه آماده شده بود که از این تعداد پنج پایگاه در شهر قزوین و 12 پایگاه دیگر در سایر نواحی و مناطق مستقر هستند.
وی اضافه کرد: در مجموع 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده و تجهیز شده است که از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 246 کلاس نوع ب است.
وی بیان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک دارد.
این مسئول ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌ پتو، ‌بالش، وسایل سرمایشی و گرمایشی بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.
وی ابراز کرد: تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اقوام درجه اول آنها برای کلاس‌های ویژه برای هر شب 336 هزار ریال، کلاس‌های گروه الف 294 هزار ریال و گروه ب نیز 216 هزار ریال است.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تعرفه اسکان سایر کارکنان دولت برای کلاس‌های ویژه 755 هزار ریال، گروه الف 575 هزار ریال و گروه ب 485 هزار ریال است و این تعرفه برای افراد دارای مشاغل آزاد برای کلاس‌های گروه الف 905 هزار ریال و گروه ب 700 هزار ریال است.
وی با بیان اینکه تا پایان روز سیزدهم فروردین 59 هزار و 605 نفر روز اسکان در مراکز فرهنگیان قزوین صورت گرفت،افزود: نوروز سال گذشته در مجموع هشت هزار و 803 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 31 هزار و 689 نفر و 63 هزار و 456 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.