با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بخشی از حکم رضا رحمانی آمده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام کنید .

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تاکید کرده است : ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی ، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی ، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد ، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری مورد تاکید است .

در ادامه‌این‌حکم آمده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیر دولتی،‌ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی،‌ دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت .

رحمانی در این حکم تاکید کرد: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری، ‌اعتدال گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام برای ایفای وظایف اقدام کنید .

پیش از این علی پرزحمت در این سمت مشغول ایفای وظیفه بود.

استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.