مهدی صادق پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ایام نوروز (5 فروردین 98) 800 نفر از بسیجیان و مردم شهرهای اقبالیه، محمود آباد و همچنین بخش های الموت و طارم سفلی، کوهین در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی اظهار داشت: همچنین برخی زائران قزوینی بصورت خود جوش خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر (عج) خرمشهر به این کاروان می پیوندند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان قزوبن یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت چهار روز است، از برخی مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج الشهدا و ... بازدید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائران در طول این سفر معنوی پیش بینی شده است،یادآور شد: تهیه و توزیع بروشور و اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.
صادق پور خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه و دلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد، حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان ‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در ارتقای روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی جامعه خواهد داشت.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.