رئیس هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: 480 نفر در استان قزوین در بخش‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی می‌توانستند رأی بدهند.

علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در حاشیه پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اظهار کرد: برابر اعلام انجمن نظارت مرکز 480 نفر در استان قزوین در بخش‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی می‌توانستند رأی بدهند که حدود 50 درصد شرکت کرده‎‌اند.

وی با بیان اینکه تقاضای یک‌ساعت تمدید شرکت رأی‌دهندگان در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را در برنامه داریم، افزود: انتخابات به‌صورت الکترونیکی است و اسامی مراجعه‌کنندگان در سامانه الکترونیکی ایران وجود دارد.

رئیس هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: دو گروهی که دارای کارت عضویت اتاق بازرگانی هستند و کسانی که کارت بازرگانی دارند، در این انتخابات حق شرکت داشته‌اند.

پرزحمت اضافه کرد: اسامی افراد رأی‌دهنده توسط انجمن نظارت ایران در سایت ابلاغ شده و می‌دانند چه کسانی می‌توانند رأی دهند.

وی خاطرنشان کرد: رأی رأی‌دهندگان با کارت بازرگانی توسط دستگاه الکترونیکی کارت‌خوان خوانده می‌شود که آن‌لاین به کشور متصل است و اگر اجازه داده شود به محض شارژ شدن، می‌توانند افراد رأی خود را در صندوق الکترونیکی بیندازند.

این مسئول بیان کرد: آرای شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین توسط دستگاه الکترونیکی اعلام و سامانه را خواهد بست.

پرزحمت افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات مذکور تاکنون نسبت به دوره چهار سال پیش، بیش از 20 درصد بوده که به محض اعلام رمز از تهران، نتایج اعلام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.