به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سال ‌های گذشته مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی استان آماده خدمات ‌دهی به مسافران هستند.
وی بخش زیادی از تصادفات جاده ای را ناشی از واژگونی خودروها دانست و تاکید کرد: یکی از دلایل وقوع چنین حوادثی، خستگی و خواب‌ آلودگی رانندگان است در حالی که مجتمع های خدماتی - رفاهی به عنوان محلی برای استراحت و رفع خستگی رانندگان راه اندازی شده اند.
این مسئول راهداری یادآور شد: مجتمع ‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در مجاورت جاده ‌ها احداث شده اند و رانندگان و مسافران می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز، استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان برای نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی از نحوه ارایه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه ها، نمازخانه ها و سایر قسمت های مجتمع های خدماتی و رفاهی به طور مستمر بازدید می کند.
پیرنون ضمن آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان، تصریح کرد: مسافران می توانند در طول ایام نوروز و قبل از آغاز سفر با بهره مندی از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.