حبیب صادقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ولایت گفته است طی هفته‌های گذشته به دنبال صادرات، شرایط جوی و... شاهد سیر صعودی قیمت‌ها در بازار بودیم به طوری که قیمت برخی از انواع میوه و تره بار در طی حدود یک ماه گذشته به حدود دو برابر افزایش یافت.
وی ادامه داد: از ابتدای هفته جاری ضمن ثبات قیمت برخی از انواع میوه و تره بار، شاهد کاهش حدود 10درصدی قیمت برخی از انواع میوه و تره بار بودیم که با توجه به گرم شدن هوا انتظار می‌رود قیمت انواع صیفی‌جات در بازار کاهش داشته باشد.
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار قزوین در ادامه این گفت‌و‌گو، گریزی به قیمت انواع میوه و تره بار در بازار زد و افزود: قیمت هر کیلو پرتقال در هفته جاری 400 تا 500 تومان کاهش یافته به طوری که در حال حاضر بین پنج تا 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.
صادقی‌پور، قیمت هر کیلو سیب در بازار را بین 6 تا 10 هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر کیلو کیوی بین 6 تا 8 هزار تومان، لیمو شیرین سه هزار و 500 تا چهار هزار تومان، موز بین 10 تا دوازده هزار تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.
وی از کاهش قیمت کاهو در بازار نیز خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر هر کیلو کاهو در بازار بین پنج تا هفت هزار تومان به فروش می‌رسد که نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.
ولایت در مطلبی دیگر سخنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار را چاپ کرده که گفته است بانک ها با سیاست های دولت همسو نیستند.
منوچهر حبیبی گفته است اخلال در روند تولید از جانب هر دستگاهی که صورت گیرد مخالف سیاست های نظام است و با مدیران متخلف و خودسر در این زمینه برخورد قضایی خواهد شد.
شوک دوباره افزایش قیمت طلا در بازار، جای خالی اسپانسرها در ورزش قزوین، مراقب خاطرات شهرمان باشیم و سخنان استاندار در بازدید از نمایشگاه زنان سرزمین من با تیتر زنان قزوینی استعداد زیادی در تولید صنایع دستی دارند از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت به شمار می رود.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.