فاطمه خمسه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد تنظیم بازار، در مورد کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قزوین در ایام پایانی سال که با رشد تقاضا و افزایش مصرف آنها روبرو خواهیم بود، هیچ گونه مشکل و کمبودی در سطح استان وجود ندارد.
وی اظهار داشت: برای ایام نوروز 2 هزار تن میوه (سیب و پرتغال) با کیفیت بالا در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و توزیع آنها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار از 25 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
خمسه با بیان اینکه تلاش می شود تا غرفه های عرضه میوه ستاد تنظیم بازار بیشتر در نقاط کم برخوردار شهرها برپا شود،اظهار داشت: میوه های ستاد تنظیم بازار تقریبا 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه عرضه گوشت سفید و قرمز با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در ایام پایانی سال نیز ادامه خواهد داشت،گفت: گوشت گوسفندی و گوساله و مرغ به میزان کافی در استان موجود است و در نوروز هیچ گونه کمبودی در خصوص این محصولات در بازار نخواهیم داشت.
خمسه اظهار داشت: ذخیره برنج، روغن، شکر و تخم مرغ در استان قزوین نیز در حد مطلوبی است و در مورد این محصولات نیز کمبودی نداریم و به هر میزان که بازار تقاضا داشته باشد، محصول موجود است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.