به گزارش ایرنا، رضا یوسفیان روز چهارشنبه در بازدید از بازارچه صنایع دستی در خانه تاریخی داعی قزوین افزود: در قالب حمایت از فروش محصولات صنایع دستی، به بازاریابی این محصولات کمک می کنیم.
وی ادامه داد: در این راستا، صنایع دستی استان ها خریداری و یا به صورت امانی از هنرمندانی که تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را دریافت کرده اند، گرفته شده و برای در نمایشگاه های پایتخت عرضه می شود.
این مسئول گفت: با توجه به استعدادهای بالای قزوین در زمینه تولید هنرهای دستی، این استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید قزوین نیز در این بازدید گفت: این صندوق در سال جاری حدود 50 میلیارد ریال به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی ارایه کرده است.
حسین تیموری افزود: با کمک به بازاریابی صنایع دستی از سوی صندوق کارآفرینی امید، کارآفرینان این حوزه تقویت می شوند.
وی یادآور شد: در مجموع امسال 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی توسط صندوق کارآفرینی امید در استان به متقاضیان ارایه شده که سهم تسهیلات روستایی 150 میلیارد بوده که بیش از این میزان پرداختی داشته ایم.
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: صندوق کارآفرینی امید گام های بلندی برای رونق صنایع دستی و حمایت از کارآفرینان و هنرمندان این حوزه برداشته است.
میثم حصاری افزود: امیدواریم با تعامل با این صندوق، زمینه رونق هرچه بیشتر صنایع دستی در قزوین فراهم شود.
در این بازدید، پرویز نظری مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز از بازارچه صنایع دستی خانه داعی بازدید و در جریان ثمرات تسهیلات ارایه شده به هنرمندان این بخش قرار گرفت.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.