به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد حجت الاسلام علی رمضانی روز چهارشنبه در این خصوص افزود: از این تعداد شرکت کننده 266 نفر زن و 366 نفر مرد هستند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان مرد در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء 30، اذان و نقاشی آیات رقابت خواهند کرد.
حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: در بخش زنان نیز در رشته های قرائت تحقیق 13 نفر، قرائت ترتیل 23 نفر، حفظ کل 14 نفر، حفظ جز 30 ،167 نفر و نقاشی آیات 41 نفر به رقابت می پردازند.
وی زمان برگزاری مسابقات را در روزهای 25 و 26 بهمن ماه عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان مرد در مسجد النبی و خاتم الانبیا و زنان در مدرسه مدینه النبی آزمون خواهند داد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین افزود: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات راه می یابند.
رمضانی اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به منظور جذب و ترغیب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان برای شرکت در فعالیت های قرآنی برگزار می شود.
وی، ایجاد بستر مناسب برای کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون های مساجد، آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت های قرآنی، حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
6101*7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.