به گزارش ایرنا آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در نشست با سربازان لشکر 16 زرهی قزوین با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و تبریک آغاز دهه مبارک فجر افزود: استکبار جهانی، فرقه‌های ضاله، شیطان و حاکمان ظالم جزو مصادیق طاغوت به شمار می ‌آیند و مطمئنا دشمنان انقلاب اسلامی اهل طاغوت هستند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند ولی امر مومنان است، اذعان کرد: پروردگار جهانیان همواره مومنان را از تاریکی‌ها به سمت نور هدایت و رهبری می‌ کند و برعکس آن دوستداران طاغوت از نور به سمت تاریکی‌ها حرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به ویژگی های مومنان در قرآن، خاطر نشان کرد: ولایت و محبت و همدلی مومنان نسبت به یکدیگر از ویژگی های مومنان واقعی است و آنها همواره با غیرت دینی نسبت به وضعیت و شرایط برادران خود در یمن، سوریه، عراق، غزه و بحرین احساس نگرانی دارند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با اشاره به توانمندی های ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب حتی توان تولید یک اسلحه ساده را نیز نداشت، اما امروز موشک‌های نقطه‌زن و دور برد ایران اتاق فکر تروریست‌های داعش را مورد هدف قرار می‌دهند.
آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: در آن مقطع میزان تولید علم ایران در سطح جهان بسیار اندک بود اما امروز ایران 2 درصد تولید علم جهان را به خود اختصاص داده‌ است.
وی گفت: امروز دانشمندان ایران در سطح جهان مطرح هستند و جمعیت دانشجویی کشور بیش از چهار میلیون برابر قبل از انقلاب رشد یافته است.
عابدینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه عمران و آبادانی یادآور شد: ابتدای انقلاب بسیاری از مناطق شهری و روستایی ایران فاقد گاز، آب و برق بودند، اما امروز دورترین نقاط کشور دارای امکانات زیرساختی هستند.
این مسئول بیان کرد: امروز وظیفه همه مسئولان داشتن رفتار دلسوزانه و با محبت با یکدیگر است و در ادامه مسیر انقلاب هم باید با وحدت و برادری برای ایفای وظایف و مسئولیت های خود اقدام کنیم.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.